Insta-Diary: October to December 2016

Ich habe schon länger keine Zusammenfassung meiner besten (oder liebsten?) Instagram-Fotos gezeigt, das hole ich hiermit nach. Nämlich für Oktober bis Dezember 2016. (Bilder, die so ähnlich schon auf dem Blog gezeigt wurden sind nicht dabei.)
Bei der Gelegenheit wollte ich Euch fragen, ob ihr solche Instagram-Zusammenfassungen auf dem Blog mögt, oder ob ihr sie eher überflüssig findet. Und wie handhabt ihr das auf euren Blogs? 












ENGLISH:
It's been a while since I showed you a summary of my best (?) Instagram pictures. So these are the ones I liked most in October to December. (Except that the ones I've already shown on the blog are not included.) 
This gives me the opportunity to ask you what you think about such an Instagram picture post on the blog: Do you like it or do you find it redundant? And do you post some of your Instagram pictures on your blog as well?

Comments

  1. Sooo viele tolle Bilder :-*

    viele liebe Grüße
    Melanie / www.goldzeitblog.blogspot.de

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!