(Sensible) Shoe Love










DE: Wer hätte gedacht, dass ich mich mal in ein Paar Sandalen mit Fußbett verliebe! Aber die hier sind doch wirklich toll! Schlichte Riemchen, rustikale Sohle, perfekte Qualität. -Da wirkt auch das Glitzern auf den Flitzern nicht kitschig, sondern wunderschön! -Alles in allem irgendwie die perfekte Kombination! Das finden auch meine Füsse...
 
EN: Who would have thought I'd ever fall in love with sandals that have an almost "birkenstockish" anatomical sole? But aren't these great? Some simple straps, a sole that is just the right measure of chunky, everything in perfect quality - with this combination even the rhinestones don't look tacky, but just beautiful! - This shoe is the perfect mix! My feet think so too...

Comments

  1. Eine sehr süsse Sandale, lässig und schick!

    Stephanie

    http://veja-du.de

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!