Then and now


 Hier noch ein kleiner Nachtrag zu meinem Herbstblätter-Post vom Montag: In demselben Park war ich nämlich schon mal mit meinen Eltern als ich klein war. Kennt ihr diese Fotos, wo Leute alte Kinderfotos von sich nachstellen? Gerne hätte ich das auch gemacht, aber da ich inzwischen zu schwer bin, irgendwo rauf oder runter gehoben zu werden und auch gerade keine Leiter dabei hatte ;-) , müsst ihr mit dieser Variante Vorlieb nehmen.
(Kleiner Tipp: Klickt mal das linke Bild größer, dann seht ihr wie süß ich damals war!)

Here is a little supplement to my last post: I've been at that same park once when I was little with my parents. Do you know those photos where people reenact childhood photos? I would have liked to do the same, but I'm a little too heavy now to be lifted upon somewhere, also I did not happen to have a ladder with me for some reason ;-) So you will have to be content with comparing these two pictures of little me and big me.
(Tip: Click on the left picture to enlarge and see how cute I was then!)

Comments