Time and tulips

Ich wollte ja schon seit einer Ewigkeit mal wieder ein paar Bilder aus meiner Wohnung zeigen, heute fang ich mal an mit einem besonders niedlichen Stück: Eine Uhr, die eine Freundin selbst gemacht hat. Tolles Geschenk, oder?
I've been wanting to show more pics from my apartment for ages. I'm starting with ths cute clock, that a friend made herself: Such a great present, don't you think?

Außerdem will ich euch den Tulpenstrauß nicht vorenthalten, der momentan ein bischen Frühling in meine Wohnung bringt:
And (quite unrelated) this bunch of tulips is currently bringing some spring into my apartment:

Comments

  1. Awesome pics! Have a nice weekend:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!