White Wedges: Should I keep them?


Diese Schuhe hab ich im Sale bei H+M gekauft. Ich fand sie toll, weil sie aussergewöhnlich sind und weil sie gut am Fuß sitzen. Allerdings sind sie für meine Verhältnisse etwas zu hoch (ca. 10 cm), sodass es fraglich ist ob ich die im Alltag anziehen würde. Außerdem ist der Trend zum weissen Schuh ja jetzt auch schon wieder ziemlich vorbei. Also was meint ihr: Behalten oder zurückbringen?

I bought these shoes in the Sale at H+M. I loved them because they are unusual and because they fit well on my feet. But they are pretty high by my standards so I don't know if I would actually wear them in everyday life. Also the white shoe trend is kinda over, isn't it? So what do you think: Keep them or return them?

Comments

  1. I'm puzzled :) On one hand , very unusual pair and I can imagine some remarkable outfits with it, on the other hand , looks a bit old-fashioned

    ReplyDelete
  2. Well I love them and I would say white shoes are still on trend. Though if your not comfy wearing them, maybe you shouldn't keep them :)

    Take care,
    Daniella xox

    ReplyDelete
  3. Liebe T., ich finde diese Schuhe absolut klasse und würde sie unbedingt behalten, vor allem, da Du schreibst, dass sie auch noch bequem sind!

    Denn meiner Meinung nach sind solche Schuhe das absolute In-Teil für den nächsten Frühling/Sommer.

    Außerdem finde ich, dass Sie Dir einen schöne Füsse machen :-)

    LG, Rena

    http://dressedwithsoul.blogspot.de

    ReplyDelete
  4. i think they are cute, you should keep them!!

    natalie
    http://lucyandtherunaways.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!