Winter Wedding Guest

Letztens hatte ich ja Outfitfotos angekündigt, von dem, was ich letztens auf der Hochzeit anhatte, die gibt's jetzt. Natürlich war ich mal wieder auf den letzten Drücker, daher konnte ich vorher keine Fotos mehr machen, deshalb hab ich sie um 3 Uhr nachts auf meinem Hotelzimmer gemacht (im Badezimmer, weil da das Licht am besten war). -Was man nicht alles für den Blog tut!
I promised pictures of what I wore to a wedding in November, here they are. I was a little late as always, so I couldn't take pictures before the wedding, so I ended up taking outfit pics at 3am in my hotel room (the bathroom to be exact, because the lighting was better there) Fashion bloggers are crazy sometimes...


 bought the dress when I was in England, at "House of Fraser" it was in the sale for 30 pounds (originally 100 pounds), Zara shoes, H+M bag, Falke tights



Comments

  1. You look great, that dress is gorgeous! :)

    Take care,

    Daniella xox

    ReplyDelete
  2. wow das steht dir suuuper!

    ReplyDelete
  3. Wunderschönes Kleid! Ich hoffe, du hattest viel Spaß auf der Hochzeit!

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!