Rest of the Summer: Brights

In diesen ungewöhnlich warmen Oktobertagen hab ich noch ein paar Outfit-Fotos aus dem nicht allzuwarmen Juli zu zeigen. Das ist schon so lange her, vielleicht ist ja knallpink, bzw. -gelb schon aus der Mode gekommen seit ich die gemacht hab...

In these unusually warm October days I still have some outfit pics from Juli (which was not too warm) to show you. That's so long ago, maybe bright pink, respectively bright yellow even went out of fashion in the meantime...

above: H+M sweater, Esprit shirt, New Yorker pants, Zara shoes
 ----------------------
 below: a really old sweater with Only jeans, bag from Paris, Andiamo shoes







So, dann wünsche ich mal allen, die hier vorbeischauen (warum auch immer man das tun sollte) eine schöne Woche!
And now I'm wishing everybody who happens to look at this blog (whyever anyone would do that) a good week!

Comments

  1. Great looks! Really love that first look, the stylings is classic and chic :)

    Take care,

    Daniella xox

    ReplyDelete
  2. Vielen Dank für deinen lieben Kommentar! Bin nun deine neue Leserin und wuerde mich sehr freuen, wenn du mir ebenfalls followst!

    Lieben Gruss,
    Nicole

    ReplyDelete
  3. ein bisschen Farbe schadet nie, frischt doch alles auf:)

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!