Quilted Skirt


 Der tannengrüne Rock mit Steppmuster ist neu. Wenn ich jetzt shoppen gehe, denke ich schon mal darüber nach, ob ich das Teil denn auch im Referendariat werde anziehen können. Findet ihr den Rock zu kurz für eine Referendarin?
The bottle-green quilted skirt is new. Whenever I go shopping lately, I think about wether the piece is suitable for a future teacher (teacher in training? whatever this is called in English). Do you think the skirt is too short for that purpose?


Vero Moda skirt, very old Kookai sweater with very old Mexx shirt underneath, not sure about the brand of my leather jacket, it was a gift, H+M scarf

Übrigens feiert mein Blog heute seinen dritten Geburtstag! Allzuviele Leser hab ich in der Zeit ja nicht gerade gewonnen, aber vielleicht einige Erkenntnisse.
Btw, today is my blog's third birthday! I didn't win too many readers over this time, but I think I might have won some insights.

Comments

  1. Hallo! Das ist ein hübscher Look und den Rock finde ich nicht zu kurz, du bist doch noch jung :) Und herzlichen Glückwunsch zum 3. Geburtstag! Ich finde ebenfalls, dass ein Blog einem hilft, die Ideen zu ordnen und seinen persönlichen zu verbessern :) Auf viele weitere Jahre noch!

    ReplyDelete
  2. Happy 3rd blog birthday. I love your skirt and the zip detail. Is it too cool for school? I don't know. Xxxx

    ReplyDelete
  3. Happy blog anniversary! Great look! Your zipper skirt is just fabulous!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    ReplyDelete
  4. Beautiful skirt, I like the zipper detail. Great blog, want to follow each other?

    WWW.ROXTHEFOX.COM

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!