burgundy and purple


  























extremely old Blazer, Vila pants, Only tee, Longchamp bag, H+M scarf, Andrea Sabatini flats

Das Outfit ist schon ein paar Wochen alt, aber gerade jetzt im Herbst liebe ich dieses Burgunderrot besonders.
Momentan bin ich gerade schwer mit der Wohnungssuche beschäftigt. Am besten wäre eine wo die Küchenzeile schon drin ist, aber das gibt's nicht so oft. Naja, da heisst es weitersuchen!

This outfit is from a few weeks ago. But I still love the burgundy color, especially for Fall!
At the moment I'm looking for a new apartment. I wish I could find one that comes with a kitchen (with oven, fridge and sink I mean, not only the room), but there aren't many flats like that. Well, I have to keep looking.

Comments

  1. Great look! Love that burgundy coloured blazer and that scarf is also a lovely touch :)

    Take care,

    Daniella xox

    ReplyDelete
  2. Nice look.

    http://sarafashionocean.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hallo! Schöner Blazer, die Schuhe sind auch sehr hübsch! Ich bin froh, dass es momentan so viele Sachen in Burgund und Dunkelrot gibt, denn etwas Besseres gibt es für den Herbst ja gar nicht :)
    Wie war's denn in England, das hast du so nicht erzählt. Hat dir der Sprachkurs gefallen?

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!