Greek (Style-) Goddess

Heute möchte ich hier einen meiner Lieblingsblogs vorstellen: Cloudline Chic Flows. Bloggerin Eleni hat das Talent, Trendiges und Ungewöhnliches, High- und High Street Fashion zu einem Stil zu verschmelzen, der immer einzigartig und immer tragbar ist. Ihr hübscher Haarknoten, das mediterrane Licht auf ihren Bildern und die interessanten oder poetischen Texte, die sie manchmal hinzufügt, runden das Gesamtbild ab.

Today I would like to introduce you to one of my favourite blogs: Cloudline Chic Flows. Blogger Eleni has the ability to amalgamate trendy things and more unusual things, high fashion and high street fashion to a style that is always unique and always wearable. Her signature hair-bun, the meditarranian light on her pictures and her interesting or poetic texts perfectionate her posts.



all pictures from: Cloudline Chic Flows

Comments

  1. Eleni has truly very beautiful,chic,fresh and unique style! She is also a very kind and generous person and a favourite blogger of mine for sure ,always giving me loads of inspiration! :)

    Take care,Daniella xox

    ReplyDelete
  2. Thanking you for the kindness and honour of introducing me to your blog! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!