Poetry

Während ich über Ostern bei meinen Eltern war, flatterte dort ein Katalog von einer Marke namens "Poetry" in den Postkasten (aus diesem Katalog hab ich die folgenden Bilder abfotografiert). Ich fand einige der Sachen ganz schön, leider sind sie nicht ganz billig, was wohl an den Naturmaterialien liegen dürfte, aus denen sie hergestellt sind. Besonders angetan hatte es mir eine Jacke, die von der Form her an Biker-Jacken erinnert, aber aus einem weichen Material ist (drittes und letztes Foto). Natürlich hat die Firma auch eine Internetseite.
While I was at my parents' over Easter, we had a catalogue from a brand called "Poetry" in the mailbox (the following pictures are pages of this catalogue which I photographed). I really liked some of the stuff, but it's not quite as cheap compared to other catalogues/ high street shops. This is probably because everything is made of natural materials. My favourite item was a jacket in the shape of a motorcycle jacket but made from a soft material (pictures 3 and 5).

Comments

  1. Den Katalog kenne ich noch gar nicht :-/

    ReplyDelete
  2. The photos look great! I like the laid back styling of the looks! :)

    Take care,Daniella xox

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!