Streetstyle Goodness

Ich mach das ja nicht oft, Bilder von anderen Websites posten, aber manchmal muss es eben sein. -Sind es doch gerade die Streetstyle-Seiten, die uns oft mehr begeistern und inspirieren, als die Designer. Hier hab ich mal einige Looks zusammengestellt, die vielleicht nicht super spektakulär sind, die (mir) aber gerade deswegen wunderbar als "Inspiration" dienen könnten.

I don't often do this, post pictures from other websites, I mean, but sometimes I just have to. -It's the streetstyle sites that often impress and inspire us more than the designers do. Here I compiled a few looks that might not be super spectacular, but very apt to serve (me) as "inspiration".

Comments

  1. Love their looks!!! Especially the first,fifth and sixth one! :)

    Take care,Daniella

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!