Northern Light

Wie wir alle wissen, sind das interessanteste am "Fashion Month" nicht die Schauen selbst, sondern die Looks der Modemenschen, die sich da tummeln und deren Fotos um diese Zeit auf diversen Blogs auftauchen. Auf diese Weise bin ich aufmerksam geworden auf die Dame, die ihr auf den Fotos unten seht, die in London lebende Norwegerin Hedvig, und auf ihren Blog Northern Light. Ich bin begeistert von ihrem klaren, schlichten Stil. (Manche ihrer Looks sind exakt das, was ich gerne tragen würde, aber irgendwie nicht hinkriege, oder mir nicht leisten kann.) Die meiner Meinung nach schönsten Looks seht ihr unten.

As we all know the most interesting part of Fashion Month are not the shows themselves, but the looks of the fashion people who attend the shows and whose pictures turn up on numerous blogs during this time. -And that's how I first came across pictures of the lady you see below, Hedvig, a Norwegean girl who lives in London and who runs the blog Northern Light. I'm absolutely smitten with her clean style. (Some of her outfits seem to be exactly what I would like to wear -just that somehow I never get it right or I can't afford it.) Below you see her IMHO best looks.



all images belong to: Northern Light

Comments

  1. Danke für die Blogvorstellung!
    Ich kann sehr gut verstehen warum dir ihr Stil gefällt, gefällt mir auch gut.

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!