Double Vision

Was für ein Abstieg, was? Von meinen Fashion-Week-Posts zu meinen Eigene-Outfit-Posts meine ich. Aber ich hab nun mal gerne beides auf dieser Seite, wegen der Abwechselung. Ich würde gerne noch mehr Abwechselung bieten, indem ich mal wieder nen längeren Text schreibe, aber dazu habe ich momentan keine Zeit. Also gibt's heute noch zwei Varianten meiner grünen Jeans von vor ein paar Wochen.

What a decline, huh? From my Fashion-Week-posts to my my-own-outfit-posts, I mean. But I like to have a bit of both on this site, so it has more variety. I would like to offer even more variety by writing a longer text again sometime, but I don't have the time at the moment. So today it's two more versions of my green jeans from a few weeks ago.


Zara jeans with: above: Mango cardigan, Only T-Shirt, New Yorker collar necklace, Konstantin Starke shoes; below: H+M shoes and denim shirt, DIY flower brooch and an old bag

Comments

  1. love colored jeans - theyre so versatile - and those first black and white shoes of yours are so interesting never seen anything like them before

    ReplyDelete
  2. Ich möchte mich "blacksandbrights" anschließen und ebenfalls meine Bewunderung für die Schuhe aussprechen. Mir gefällt die Kombi mit der grünen Hose und dem rosé Jäckchen am besten, der Farbmix ist einfach super gelungen.

    ReplyDelete
  3. I love colourful jeans too and green is my favourite colour :)very nice!!

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!