Zig-zag meets Zebra

Letzten Freitag war ich mal wieder auf Münsters allseits bekanntem Flohmarkt, wo ich einen sehr schönen Gürtel für nur 50 Cent gefunden habe. Der wurde Samstag dann gleich in Form dieses Outfits ausgeführt.


Last Friday I went to the flea market again where I found a great belt for only 50 cent (Eurocent). Wore it on Saturday with this outfit.

Longchamp bag, (very old) Madonna top, Vera Varelli blazer, self-shortened jean shorts, Deichmann shoes

Der Gürtel ist aus verschiedenen Ledersorten (möcht nicht wissen, was das mal für Tiere waren) und man kann offenbar die Schnalle auswechseln.


The belt is made from different kinds of leather (not sure if I want to know which animals it came from) and apparently you can exchange the buckle.

Comments

  1. I love flea markets! So cool. Thanks for your lovely comment on my blog, and for following, I really appreciate it!

    ReplyDelete
  2. Fantastic belt.
    Thank you for your visit and comment.
    Most kind.
    XXXXXXXXXXXXXXXx

    ReplyDelete
  3. super cooles outfit und ein toller flohmarktfund! bin absolut begeistert.

    http://wardrobexperience.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Great pictures...very nice... check me out...
    http://leblogdelmmode.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ich finde das Outfit wunderbar! Sieht toll an Dir aus!
    Ach und danke für Dein liebes Kommi :)
    Vanessa

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!