Current Likes and Observations

... love Meagan:
Einer meiner Lieblingsblogs, vor allem, weil Meagan einen unterhaltsamen Schreibstil hat, in dem sie auch mal über Ernsteres und Persönliches schreibt, und weil ihr Blog einer von denen ist, die irgendwie eine eigene Atmosphäre haben, in der man sich gleich wohlfühlt.
One of my favourite blogs, especially because Meagan writes entertaining posts in which she also sometimes talks about more serious and personal topics, and because her blog is one of those that brighten your day because they have such a nice atmosphere.




Gaga as a man (and as herself):
Ich hab das Video zu "You and I" auf einem anderen Blog gesehen (Gibt's heutzutage eigentlich keine Musiksender mehr im Fernsehen, oder bin ich nur zu alt um darauf hängen zu bleiben?), wo es hieß, manche Leute könnten finden, das Video sei zu unspektakulär für Gaga-Verhältisse. Also ich finde das nicht, ich finde es passt perfekt zum Song.
I saw the "You and I" video on another blog (Btw, are there no music stations on TV any more or am I just too old to watch them fore longer than a second?) and on that other blog it said that some people might not find it spectacular enough judging by "Gaga standards". Well, I don't think so, I think it fits the song perfectly.



Vests:
Ich mochte Westen nie besonders, aber seit ich Kelly von the Glamourai in obigem Modell gesehen habe, ändert sich diese Einstellung irgendwie. Die Dinger sieht man in letzter Zeit in unterschiedlichen Varianten an vielen Bloggern. - Ein neuer Trend, der langsam mein Mode-Bewusstsein infiltriert?
I never liked vests much, but since I saw Kelly of the Glamourai in the above model, I'm having second thoughts about this. I've seen variants of those things on a lot of bloggers lately. -A new trend that infiltrates my fashion-conciousness?

Outfit pictures from: the Glamourai, Thestreefashion5xpro, Baby Budget Blog, ...love Meagan
Lady Gaga video stills via: KATJUSHA DAWAI

Comments

  1. I'm looking forward to seeing the new Gaga video :)

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!