At the sea

I know, I showed this dress before, but not with such a great background. From where my parents live, you drive about an hour to the North Sea coast, and when I stayed at them last and the weather was good, my dad and I went there.

Ich weiß, das Kleid hab ich schon mal gezeigt, aber nicht mit so einem tollen Hintergrund. Meine Eltern leben etwa eine Stunde (mit dem Auto) von der Nordseeküste entfernt, und als ich zuletzt bei ihnen war, sind mein Vater und ich, an einem Tag als das Wetter gut war, mal zur Küste gefahren.

Comments

  1. Witzig. Warum hat sich bei Dir abgeschwächt?

    ReplyDelete
  2. What a nice place full of great fun!!The first picture is just fantastic..the background is amazing...and you, wow, die for your gorgeous look...

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!