Second (third, fourth..) opinion needed



In a fit of pre-birthday indulgence I bought these Missoni sunglasses from TK Maxx last week (for 22€, the original price was 125€). But I'm still not sure if I should keep them. What do you think? Is the shape timeless or outdated? In vorgeburtstaglicher Spendierlaune hab ich mir letzte Woche diese Missoni Sonnenbrille bei TK Maxx gekauft (22€, soll ursprünglich 125 gekostet haben). Aber ich bin mir immer noch nicht sicher, ob ich die behalten soll. Was meint ihr? Ist die Form zeitlos oder schon wieder unmodern?



Comments

  1. Ich finde, die Form geht gar nicht. Viel zu schmal. Ich würde sie also definitiv zurückbringen.

    ReplyDelete
  2. as for me, I think they look fine with your face because you have a thin delicate face so I'm not sure bigger glasses would fit

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!