(Almost) Carrie in the Rain

I know, all fashion bloggers constantly claim, they were inspired by a certain Carrie Bradshaw, but this outfit with the wide skirt and eighties-style (or are they?) heels really reminds of her a little. -Well at least it reminds me of her. What do you think?
I wore this on Thursday and I took pictures while I was hiding from a thunderstorm. Because I wanted to do the outfit (which I loved) justice, I put it on again yesterday and took more pictures (in a supermarket parking lot).

Ich weiß, alle Modebloggerinnen behaupten ständig, sie fühlen sich durch eine gewisse Carrie Bradshaw inspiriert, aber dieses Outfit mit dem weiten Rock und den 80er-mässigen (??) Schuhen erinnert doch wirklich ein bischen an sie -naja, jedenfalls mich. Was meint ihr?
Ich hatte das hier Donnerstag an und hab die Fotos gemacht während eines Gewitters, vor dem ich mich in Sicherheit gebracht hatte. Weil ich dem Outfit (das ich ganz toll fand) gerecht werden wollte, hab ich's gestern nochmal angezogen und noch mehr Fotos gemacht (auf einem Supermarktparkplatz).It says "clothes + shoes" on the thing behind me. My trusty online dictionary tells my it's called a drop-off box in English. I thought it made for a funny background.

Vor der Altkleidersammlung fühlte ich mich irgenwie ganz gut aufgehoben.


I need a haircut!


skirt: Zara; top: Naketano; shoes: Konstantin Starke; leather jacket: gift; bag: H+M

Comments

  1. That is such a great outfit! I'm glad you gave it a second go:) I really love your top, too! xx

    ReplyDelete
  2. das top ist wirklich super :) klasse outfit!

    die tasche von fashion against aids gibt es ab und zu noch online..obwohl es mit dem neuen shop bei H&M fast keinen spaß mehr macht :(

    kennst du ihn schon?

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!