vintage patent leather clutch + pink umbrella

Gestern hat's hier ziemlich geregnet, aber als ich die Fotos machte, knallte natürlich die Sonne, also sieht der Schirm etwas fehl am Platze aus. Die tolle Lackleder-Clutch habe ich in einem Second-Hand-Laden gefunden.


It rained a lot here yesterday, but when I took the photos the sun was shining, so the umbrella looks a bit out of place. Love my new second-hand patent leather clutch.

Rock, Schuhe, Ohrringe: H+M, Pulli: Sonia Rykiel for H+M; Tuch: Matthew Williamson for H+M; kurzer Trench: S.Oliver; Clutch: vintage Bruno Magli (2€ bei Oxfam!); Schirm: dm; Strumpfhose: Tschibo; und wenn ich angeben wollte würde ich noch schreiben, dass der Nagellack von Lancome ist.

Comments

  1. tolles outfit! besonders der pulli ist klasse..von der strickkollektion hab ich leider damals nichts abbekommen.

    ein schönes wochenende!

    ReplyDelete
  2. Actually, I love the umbrella! Probably because it's pink, lol. ;) And it looks great with your scarf.

    ReplyDelete
  3. very nice!! I like this kind of style:) are those HM sandles? I think i got the same one in different colour. I like the vintage clutch too,I just started to go to vintage shops and got a couple of thing which i really like :)

    http://foreverunderstated.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. i have a number of vintage patent leather clutches and handbags; they are ideal for both summer and winter, so versatile!

    love the pink umbrella; mine is navy... boring!

    http://dallianceswithsuitsandskirts.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Loooooooooove it :))))

    LOVE minnja

    http://minnja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Sehr schick. Der Regenschirm gefällt mir. Ist voll meine Farbe. Vielen Dank für deinen Kommentar zu meinem EHEC-Post. In Norddeutschland wird immer noch davor gewarnt, Rohkost zu essen.
    LG Sabine

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!