The Cherry Blossom... Photoshoot

Schon letztes Jahr wollte ich Blogfotos mit der japanischen Kirsche im Garten meiner Eltern machen. Das hat aber nicht geklappt, weil ich nicht da war, als der Baum blühte. Dieses Mal hab ich es endlich geschafft. Ich hab so etwas wie eine besondere Beziehung zu diesen Baum: Er steht direkt gegenüber von meinem Zimmer (bei meinen Eltern) und erleuchtet dieses Zimmer richtig rosa, wenn er blüht.
Das Outfit für die Fotos ist sorgfältig ausgewählt: Nicht nur der Blazer ist (mehr oder weniger) Kirschblütenrosa, auch auf dem T-Shirt sind Kirschblüten abgebildet. (Blazer: Pollini; T-Shirt: Harajuku Lovers (Gwen Stefanis Zweitlinie); Jeans: Mavi; Schuhe: Billigladen)

I've been wanting to take blog pictures with the japanese cherry tree in my parents' garden last year already. But it didn't really work because I wasn't there when the tree was in blossom. This year I finally did my little photo shoot. I have somewhat of a special relationship with this tree: It's standing opposite the window of my room (at my parents) and when it is in bloom, it makes the whole room look pink.
The outfit was picked with consideration: Not only is the Blazer (more or less) cherry blossom pink, There is also a cherry blossom print on the T-shirt (which is from Gwen Stefani's cheaper line Harajuku Lovers) .

 one picture deleted

Comments

  1. wonderful pics :)


    http://starlightsworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. hi! I will do the bag tag soon. Am so excited about that. Will tell you after am done with my bag post okay.

    and thank you for tagging me.

    btw i love your weather. It looks nice. And your pink blazer is so pretty.

    ReplyDelete
  3. what a fun photoshoot - loving the blazer!

    ReplyDelete
  4. love that place ^^
    and you look beautiful :)

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!