Red + Pink

Ich habe das schöne Wetter in den letzten Tagen gar nicht für Outfit-Fotos genutzt, deshalb müssen meine lieben Leser heute mit Bildern aus noch etwas kühleren Zeiten Vorlieb nehmen.


Despite the nice weather we are having, I didn't take any outfit pictures during the last days, so my lovely readers will have to be content with pictures from when it was still a little colder.


Strickjacke: Vero Moda (alt), Bluse: Esprit (auch alt); Hose: H+M; Schuhe: Bianco; Mantel: P+C

Als ich mich für dieses Outfit entschied, könnte ich unter Umständen die Sommer 2011 Kollektion von Jil Sander im Kopf gehabt haben:

When I picked this outfit, I might have had Jil Sander Summer 2011 on my mind:


source: www.style.com

Comments

  1. schönes outfit :)


    http://starlightsworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Love the pink and navy combo! Great look! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!