Easter Outfit

Das hier hatte ich Ostersonntag an. Abends, als die Verwandten wieder weg waren, habe ich eine unbeobachtete Minute gefunden, um ein paar Fotos von mir zu schießen -mit Omas wunderschönem Garten als Hintergrund. (Hose: New Yorker; Blazer: Vera Varelli; mit Ansteckblume von H+M; Paris-Touri-T-Shirt; Tasche: Longchamp; Schuhe:Bronx)

This is what I wore on Easter. In the evening, when the relatives were gone, I managed to sneak off and shoot these pictures -with my Grandma's beautiful garden as a backdrop.

Comments

  1. schöne hose :)


    http://starlightsworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Love the laid back look! Will have to try the tee and the blazer!

    www.plentyforpennies.com

    ReplyDelete
  3. Love the blazer with a tee look. And your grandmother's garden looks exquisite! Just beautiful! :)

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!