Blue, pink and purple?

So viel Farbe auf einmal war bisher nicht mein Fall, aber der Farb-Trend des kommenden Sommers scheint langsam mein Hirn zu infiltrieren. Aber warum eigentlich nicht? Und ja, meine Kamera ist rosa.
It was never my style to wear so many colors at once, but next summer's color trend seems to have finally seeped into my brain. But why not? And yes, I have a pink camera.
(Sorry wegen der herabhängenden Mundwinkel, so seh ich halt aus, wenn ich keinen besonderen Gesichtsausdruck habe.)
(Sorry 'bout the grumpy expression, that's my regular, expressionless face.)

Mantel: Zara; Schal, Leggings, Stofftasche, Handschuhe: H+M;
Schuhe: Zanon+Zago (Karstadt); Strickjacje: Land's End; Bluse: Esprit

In Übrigen Danke für die netten Kommentare zu meinem letzten Post und Herzlich Willkommen an meine neuesten Leser!
Besides this: thanks for your kind comments on my last post and welcome to my latest followers!

Comments

  1. thanks so much for the follow, I love your leggings.

    ReplyDelete
  2. Your Leggings are AWESOME girl!!!

    XOXO
    J

    ReplyDelete
  3. die Leggings ist ja klasse!

    ReplyDelete
  4. Those leggings are so playful, colourful and fun. They marry well with your boots. Have a sweet day;)

    ReplyDelete
  5. Love the leggings!!

    www.plentyforpennies.com

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!