Attitude


Es gibt nicht viel zu sagen zu diesen Looks, außer vielleicht, dass sie mich alle durch ihr Gesamtbild überzeugen und durch das Zusammenspiel von Outfit und Trägerin. Der Parka auf dem zweiten Bild zum Beispiel wäre mir woanders wohl nicht aufgefallen, aber an einer älteren Dame ist er so wunderbar unerwartet! Und von der (jüngeren) Dame auf dem vierten Bild kann ich mir vielleicht abschauen, wie man flache Schnürstiefel trägt, ohne auszusehen, als hätte man sie einer 15jährigen geklaut (ich hab mir nämlich doch welche gekauft).
-
There isn't much to say about these looks, except maybe: It's the overall picture and the interplay of the outfit and the person who wears it, which make me love these pictures. The parka on the second picture, for instance: I might not have noticed it elsewhere, but it's so wonderfully unexpected on an older lady! And maybe I can learn from the (younger) lady on the fourth picture how to wear flat lace-up boots without looking as if I had stolen them from a fifteen-year-old. (I finally bought some boots like those.)
-

Comments

  1. Totally agree with you, attitude COUNTS BIG time :)

    Enjoy your weekend babe

    Kisses
    J
    xoxo

    ReplyDelete
  2. Hey there! Thanks for commenting on my blog! Am following you now as well!! Don't forget to enter my vintate Razza elephant necklace giveway if you like!!

    www.plentyforpennies.com

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!