Soundtrack für den Endspurt

My favourite Christmas-sy pop songs










Für mich kann es um Weihnachten gar nicht genug weihnachtliche Musik im Radio und so geben. Wobei ich zum letzten Shopping-Trip eher sowas hier bevorzuge, an Heilig Abend unterm Tannenbaum aber traditionelle Sachen, wie Stille Nacht, O du fröhliche, etc. (In unserer Familie wird noch richtig gesungen!)

These are the kind of songs I want to hear for example when doing my Christmas shopping, on Christmas Eve however, I prefer traditional songs. (We sing in our family, the same songs every year!)

Comments

  1. I love Christmas! Cheers

    nikosview.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. love the first song!

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!