What she said

Heute möchte ich einen meiner Lieblingsblogs vorstellen: Auf So about what I said.... postet Melissa Blake zwar auch schöne Bilder und schöne Dinge, die es nicht selten auch zu gewinnen gibt (montags auch Bilder von schönen Männern, die es leider nicht zu gewinnen gibt), das Herzstück ihres Blogs sind aber die Texte. Darin geht es meist um Liebes-und Beziehungsthemen, sei es allgemein, oder im speziellen aus der Sicht einer körperlich Behinderten -Melissa ist nämlich durch eine Krankheit an den Rollstuhl gefesselt. Ihr persönlicher, ehrlicher Schreibstil gefällt mir besonders gut. Desweiteren ist sie eine hoffnungslose Romantikerin, was sich irgendwie auf den Leser überträgt.

Today I would like to introduce one of my favourite blogs: On So about what I said.... Melissa Blake does post pretty pictures and pretty things you can win (and on Mondays pictures of pretty nice men whom you can unfortunately not win) but the heart and soul of her blog are the texts. These deal mostly with love and dating topics, be it in general, or in particular from a physically disabled person's point of view -Melissa sits in a wheelchair. I especially like her personal, honest writing style. Furthermore she is a hopeless romantic which seems to transfer to the reader somehow.

Comments

  1. I've been reading her blog for about a year or so, and YES Melissa is really inspiring!!! LOVE her!!!

    XOXO
    J

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!