Lazy Sunday

Today was a good day to...

...stay in my pyjamas and bathrobe all day...

...have a prolonged breakfast instead of lunch...
...and read magazines...


...while listening to some nice background music.

(And this time I actually feel entitled to spend my Sunday this way because I was out yesterday night, which was nice and isn't usually the case.)

Zu der Zeitschrift wollte ich noch sagen, dass mir letztens telefonisch ein Abo für die ELLE angeboten wurde, bei dem ich (mit Geldprämie) letztendlich für 7 Ausgaben nur 10€ bezahle. Da konnte ich natürlich nicht wiederstehen.

Comments

  1. ich muss zugeben, ich sitze grade eingemummelt in meinem weinroten bademantel vorm laptop... ich liebe dieses teil. aber ansehenlich ist er nicht... ; )

    wardrobexperience.blogspot.com

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!