I don't want a lot for Christmas...

... in other words: I don't need the stuff on the following list but I wouldn't mind, if I won the 500€-voucher from this online shop and could present myself with a few things...!
...Also, ich muss den ganzen Kram nicht haben, den ich für folgendes Gewinnspiel auf den "Wunschzettel" notiert habe, aber wenn ich den 500€-Gutschein gewinnen würde, und mir dafür das ein-oder andere selbst schenken könnte... das wär schon nicht schlecht!


List was deleted

Wunschzettel, Fotos, Links wurden entfernt

Comments

  1. WOW, those ankle boots are stunning, basically I LOVE all of your picks here :)

    What a wonderful list :)

    Wishing you a beautiful day

    XOXO
    J

    ReplyDelete
  2. I say the same that I don't use to do a list. I mostly buy what I want!!

    http://de-vero.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Hallihallo,
    hier gibt es auch noch ein tolles Gewinnspiel:
    Hitmeister - Wünsch Dir Was
    Vielleicht wäre das ja was für dich ;).
    Nur noch 2 Tage, also Beeilung ;)
    Gruß,
    Peter

    ReplyDelete

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!