5.11.15

Little moments/ fall so far

DE: ...von selbst gemachter Pizza über ein Selfie beim Frisör, eine Pulli-Nagellack-Kombi, die zufälligerweise wie die Rose im Cafe aussah bis hin zu stimmungsvollen Herbstbildern...

EN:...from self-made pizza to a selfie made at the hairdresser's to a sweater and nail-polish that happened to match a rose exactly, to moody nature-in-the-fall-pictures...





DE: ...tja, so ungefähr hat mein Leben in letzter Zeit ausgesehen. Und so nett, wie die Fotos wirken, so gut geht's mir gerade auch. Allerdings geschehen manchmal auch Dinge, die nicht so schön sind, und dich dann niederdrücken, auch wenn sonst alles gut ist: Da wäre die Sache mit unserer kleinen Katze, die ist nämlich verschwunden. (Da ich sie hier mal erwähnt habe, halte ich es für meine Pflicht, auch dies zu erwähnen.)...Naja...irgendwann werde ich sagen "so ist das Leben"...

EN: ... so, this has been my life, or at least part of it within the last few weeks. My life is really as nice at the moment as these pictures might suggest. But sometimes things happen that are not so nice, and that distress you, even when everything else is fine. -Like our little cat disappearing. (And because I mentioned her before, I also feel it my duty to mention this too.) Well... I'm going to say "that's life" at one point...

1 comment:

  1. Loving the colours of autumn!

    Thankfifi.x
    thanks so much for your comment on my post.x

    ReplyDelete

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!