22.10.15

Zig-zag two times






 DE: Den Vo-ku-hi-la-Pulli hier hab ich auf dem Flohmarkt gefunden. Gar nicht so schlecht, was? Wie man hier sieht, hab ich ihn schon "betont lässig" (siehe unten) und "lässig-schick" (so nenn ich das jetzt mal, siehe oben) getragen. Welche Variante gefällt euch besser?

EN: I found this mullet sweater at a flea market. Not too bad, right? As you can see, I've already worn it in "casual-chic" (see above) and "decidedly casual"(see below) variations (or what ever you want to call that). Which of the two looks do you like better?




1 comment:

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!