11.10.15

Sundays



DE: Ich finde, Sonntagnachmittage sind gemacht für schöne Ausflüge! Früher mit Mama und Papa und heute mit dem Liebsten.Vor ein paar Wochen waren wir beim Schlösschen Clemenswerth. Da hab ich dieses fast noch sommerliche Outfit getragen. Leider sind die Fotos nicht so super, weil sie mit Handy gemacht wurden.


EN: I believe that Sunday afternoons were made for nice day trips! I used to go on such trips with Mum and Dad, now I'm going with the boyfriend. A few weeks ago we visited a little castle callled Clemenswerth. That's where I wore this look that looks summery by comparison now. Sorry about the bad quality of the photos, they were taken with my cell phone.








 DE: Und besonders schön ist es, wenn man es sich nach so einem Ausflug abends mit dem Kätzchen am Kamin gemütlich machen kann!

EN: And one of the best things about such a trip: Cozying up in front of the fireplace with a your cat when you're back in the evening!


























ONLY sweater, Orsay slouchy khaki pants, Bulllboxer shoes, H+M fringe bag 

No comments:

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!