11.4.15

black white black


DE: Ja, da bin ich wieder, und zwar mit einem schwarz-weiß Outfit für das ich mal wieder meine DIY- Kunstfellweste gebrauchen konnte. Das Kleidchen ist neu, super bequem und wird mit seinem klassischen Muster sicher viel getragen werden.
Wünsche allen meinen zwei Lesern ein wunderschönes Frühjahr, auch wenn die Sonne mal nicht scheint!
 
EN: Back again with a black-and-white look that includes my good old DIY fur vest. The dress is new and very cozy. With it's classic stripes I expect to bewearing it very often.
Wishing you all (my two readers) a beautiful springtime even if the sun isn't shining!

 
Zara striped dress, DIY faux fur vest, Zara jacket, Madonna leggings, Pimkie shoes, Primark scarf

2 comments:

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!