12.3.14

Collision of chic and casual





suit, hoodie, bag, shoes: all H+M

Erinnert ihr euch an meinen Nadelstreifenanzug? Am Wochenende habe ich mal beide Teile zusammen getragen. Aber da ich ich bin, und keine super-schicke Jurastudentin, habe ich gleich mal eine Stilbruch eingebaut und meine alte graue Sweatjacke dazu kombiniert.

Remember my pinstripe suit? Last weekend I finally wore both pieces together. But as I am me and not a super-chic law student, I decided to go for a break in style and pair the suit with my old grey hoodie.

3 comments:

  1. Thanks for your lovely comment!!

    I follow you now on GFC! Follow me too!

    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  2. Sieht super aus, sportlich und schick.

    Liebste Grüße
    Minnja

    ReplyDelete
  3. Steht dir super das Outfit! :) LG Ari

    ReplyDelete

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!