5.1.14

Festive

Ich hab hier ja noch gar nicht mein Heiligabend-Outfit gezeigt. Das hole ich hiermit nach. Ich hab mir, im Gegensatz zu meinem vorletzten Post nicht die Mühe gemacht, die Bilder nachzubearbeiten, deswegen sind sie etwas dunkel, ich denke damit könnt ihr aber leben ;-) 
Den Schal, den ich da trage, hat kürzlich eine Kollegin von mir als Disco-Schal bezeichnet. Ich glaube, man sieht, warum.

I haven't shown my Christmas Eve outfit yet. Which is what I am going to do now. The pictures are a little dark and I didn't take the trouble of editing, you'll have to be content with that ;-) The scarf which I'm wearing here has been called disco-scarf by one of my colleagues. I think you can see why.

 

        
                     
 Primark sweater, Pimkie faux leather skirt, Konstantin Starke shoes, H+M earrings, scarf and bag, Mango coat



3 comments:

  1. A beautifully chic and festive look :)

    Take care,
    Daniella xox

    ReplyDelete
  2. Der Schal sieht echt klasse aus!

    Viele Grüße,
    Moppi

    ReplyDelete
  3. Hübsch siehst du aus, ein schönes Outfit für die Feiertage. Mit so einem Rock liebäugle ich auch. ;)
    LG Cla

    ReplyDelete

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!