23.10.13

Things I like this fall...

...include pinstripe suits, leather skirts and: sweaters, sweaters, sweaters: embellished sweaters, oversize sweaters, knit sweaters, printed sweaters - it's the season of the sweater!

 Einige der Dinge, die ich diesen Herbst toll finde, sind: Nadelstreifen, Lederröcke und der Pullover in all seinen Formen: Ob oversize, verziert, bedruckt: Das einfache Basic-Teil kommt diesen Herbst ganz groß raus.
 


pictures from websites: Fashion gone rogue, Atlantic-Pacific, Zara Lookbook, Streetfashionpro, Stockholm Streetstyle

3 comments:

  1. Cool inspiration :)

    Take care,
    Daniella xox

    ReplyDelete
  2. ganz tolle bilder sind da dabei, auf meinem Blog habe ich auch solche inspirationsbilder :) schau mal vorbei

    www.chicchoolee.com

    ReplyDelete
  3. Sehr schöne Inspirationen! Das von Atlantic Pacific gefällt mir am besten :-)

    ReplyDelete

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!