29.8.13

Shimmering Slouch


In diesem Outfit habe ich Sonntag (siehe oben)  fast den ganzen Tag auf dem Balkon verbracht, und Montag (siehe unten) ein paar Besorgungen gemacht. Sowohl das beschichtete Sweatshirt, als auch der Maxi-Rock tragen figurtechnisch ziemlich auf, das war mir aber egal, ich fühlte mich sehr wohl in diesem Look.

Wore this on Sunday (above) for a day spent almost entirely on my balcony and on Monday (below) to run errands. Both the coated sweater and the maxi skirt make me look fatter than I actually am, but I still love the look, I felt great wearing it.

Zara sweater, Esprit skirt, sandals (first version): She, ballet flats (second version): Air Step; green bag from local market

1 comment:

  1. This textured look is so pretty! Loving the splash of green :)

    Take care,
    Daniella xox

    ReplyDelete

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!