12.8.13

Bikini

Auch wenn es mit dem schönen Wetter schon wieder vorbei ist, kommt hier nochmal ein sehr sommerlicher Post. Ich hab mir nämlich einen neuen Bikini zugelegt. Die Farbe ist ein wunderschönes blau-lila, das meine Kamera leider nicht richtig anzeigen kann. Das Ding wude bereits mit Nordseewasser getauft. Und nein, es gibt keine Tragefotos ;-)

Even though the hot weather is gone, here is still another very summery post: I bought a new bikini. The color is a beautiful blue-purple which my camera can't really capture for some reason. The thing has already been "baptised" in North Sea water. And no I won't show pictures of me wearing it ;-)


from Triumpf (sale)

No comments:

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!