25.4.13

white, black, blue

 

Da der weisse Blazer ja so gut angekommen ist, hier noch ein Look damit. (von vor ein paar Wochen, mit ausgestellter Jeans und Rolli) In der Hand hab ich mein Portemonnaie, mit dem ich oft auf dem Weg zur Cafeteria gesichtet werden kann. Noch ein Tag, dann ist Wochenende!
As you seemed to like the white blazer: here is another look with it. (from a few weeks ago, with flared jeans and a turtleneck) In my hand, that's my wallet: I can often be seen on my way to the cafeteria like this, wallet in hand. One day to go until the weekend!

3 comments:

  1. Great look, love the white blazer :)

    Take care,
    Damiella xox

    ReplyDelete
  2. amazing outfit!!! i follow you now ;)
    i would love to follow me back because I really love your blog!! you have great looks
    kisses pretty
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Das Outfit sieht richtig schick und stylisch aus. Der Blazer ist super, gefällt mir sehr, sehr gut. Ich finde auch dein Haar toll, wie du es "kunstvoll" hochgesteckt hast. Ich bekomme das nie so schön hin ;)

    LG Dana
    von http://danalovesfashionandmusic.blogspot.de/

    ReplyDelete

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!