19.6.12

Hoss Intropia Sweepstake

Es gibt mal wieder was zu gewinnen! Nein, nicht bei mir, sondern bei Bloglovin' in Zusammenarbeit mit der Marke Hoss Intropia. Man muss sich fünf Teile aus der wunderbar femininen Hoss Intropia-Kollektion aussuchen, die man dann gewinnen kann. (Hier geht's zum Gewinnspiel.)
Hier meine Auswahl, fünf Dinge, in die ich mich gleich verliebt habe:

Another giveaway! No, not on my blog, but on Bloglovin' in collaboration with the brand Hoss Intropia. You have to pick five pieces from Hoss Intropia's wonderfully feminine collection from their e-shop, which you can win then. (Here is the link to the sweepstake.)
Here are my picks, five items I really love:


 







No comments:

Post a Comment

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!