2.3.12

Turquoise

new from the sale: feaux fur jacket and orange bracelet from H+M, Zara sweater; old(er): Longchamp bag, S.Oliver jeans, Tamaris shoes, H+M scarf


Das ist der dritte Post in Folge, in dem ich praktisch nichts zu sagen habe. Wenn ich nicht aufpasse, werde ich auf dem Blog noch genauso ungesprächig, wie im richtigen Leben! (wobei ich mich in dem Punkt seit Teenagerzeit doch verbessert habe.)Der Frühling scheint ja endlich im Anmarsch zu sein! Irgendwie riecht die Luft ganz anders.


That's the third post in a row in which I have almost nothing to say. If I don't watch out I will soon become as monosyllabic on the blog as I am in real life! (though I have improved in that respect since my teenage years).
Spring seems to be on it's way. The air smells different (really!).

1 comment:

  1. Du bist ungesprächig? So hätte ich Dich jetzt nicht eingeschätzt. Schöner Pulli.

    ReplyDelete

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!