6.1.12

Flashback (Part 1)

Some outfit pictures from last Summer that have never been posted. At the moment I don't feel much like taking outfit pictures. It's a lot more fun in Summer (even if it's a cold summer), not only because it's easier to take pictures outside then, but also because I think Summer clothes are more versatile -you don't have to pair everything with the same coats and weather-appropriate shoes. Somehow I don't have any ideas at the moment, either.

Hier seht ihr einige Outfits aus dem letzten Sommer, die ich bisher noch nicht gezeigt habe. Momentan hab ich nicht wirklich Lust, Outfit-Fotos zu machen. Im Sommer (selbst in einem nicht so schönen Sommer) macht es mehr Spass, nicht nur, weil man dann leichter draußen Fotos machen kann, sondern auch, weil man nicht zu allem die gleichen Mäntel und Wetter-geeigneten Schuhe anziehen muss. Irgendwie hab ich auch gerade keine Ideen. Aber ich muss auch zugeben, dass ich wohl besonders empfindlich bin (gegenüber dem Wetter der kalten Jahreszeit, meine ich): Der Winter ist ja nicht besonders kalt, aber ich hab mir nun schon zum zweiten Mal eine Erkältung eingefangen. Vielleicht bin ich aber auch allergisch gegen Erziehungswissenschaft: die erste Erkältung kam kurz vor der schriftlichen Prüfung, die zweite nun kurz vor der mündlichen...


But I have to admit that I must be especially susceptible to the cold season's weather: This Winter isn't even cold, but I've already cought a cold for the second time. Or maybe I'm allergic to educational science: the first cold came just before the written exam, the second one now that the oral exam is near...

2 comments:

  1. Great outfits! And great blog! Thank you following mine :) now following yours :)
    Take care,Daniella xox

    ReplyDelete

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!