24.1.12

Black Beauties

Die verdienen doch ihren eigenen Post, was? Hiermit bekommen sie ihn.

They deserve a post of their own, don't you think? (Which they get hereby.) From Zara (Sale).




----------------------------

Bin immer noch mitten im mündlichen Examen. Ich habe gerade keine Zeit, viel zu schreiben, aber ich hab das Gefühl, dass ich ab nächster Woche an dieser Stelle meine Prüfungen und weiteren Pläne noch mächtig verarbeiten und überdenken muss...

Still in the middle of my oral exams. I don't have the time to write a lot now, but I have a feeling that I'm going to digest and think over the exams and my future plans in this place next week...

6 comments:

  1. Lovely shoes! :)

    Take care,Daniella xox

    ReplyDelete
  2. Haette mal selber auf die Idee kommen koennen das zu googlen. Danke! ;)

    ReplyDelete
  3. Yes they do!!! These shoes are SO beautiful!!! Thanks for the participation on the giveaway! Good luck!!!!

    ReplyDelete
  4. echt schicke Schuhe! freu mich sie angezogen zu sehen!

    ReplyDelete
  5. I love these wedges and it's a great value for money buy! I have them too and they're so comfy as well!! Cheers my dear! :)

    ReplyDelete
  6. wirklich sehr schöne Schuhe!
    mich haben sie beim anprobieren leider sehr gedrückt...
    xxx Anita

    ReplyDelete

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!