17.12.10

Annushka: Snow Princess meets Clown

Einer meiner Lieblingsblogs in letzter Zeit ist der von Annushka Litvinova. Die Moskauerin hat einen ganz eigenen Stil: Mal eher chic, mal eher wild und immer humorvoll und ein bischen theatralisch. Man sieht ihr an, wieviel Spass ihr ihre Photoshoots machen, und dass sie gewisses schauspielerisches Talent hat. -Und damit und mit ihren Outfits bringt sie auch den Betrachter zum Lächeln (ich meine natürlich nicht belächeln) .

One of my favourite blogs at the moment is the blog of Annushka Litvinova. This girl from Moscow has her very own style: Sometimes it's more to the chic, sometimes more to the wild side, but always she shows her sense of humour and love for drama. The photo shoots always look like a lot of fun, and they also look like she must have a certain acting talent . Anyway, her pictures and looks make you smile (in a good way).





2 comments:

  1. She does seem really stylish and wild but in a good way! :)

    P.S. I agree with your comment that constructive and polite criticism is good! :) I appreciate all your feedback! Also, just fyi. about the outfit #24 those are not socks, they are flaps attached to the shoe. Have a wonderful day.

    ReplyDelete
  2. musst du mal ein bisschen runterscrollen, da steht, was aufgabe war.

    ReplyDelete

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!