30.10.10

Light, Color, Noise, Cold

Some pictures I took at a fair:
Ein paar Bilder vom "Gallimarkt":
------------------------
Anderes Thema: Ich hab in letzter Zeit so eine seltsame Krankheit: Ein fieser, süßlicher Geschmack im Rachen, eine Art Brennen, das sich bis in den Magen zieht, und allgemein ist mit meinen Verdauungsorganen was nicht in Ordnung. Das ganze dauert jetzt schon fast zwei Wochen, und an manchen Tagen hatte ich auch Fieber. Meine Hausärztin meint, es wäre ein Magen-Darm-Virus, der nicht richtig zum Ausbruch gekommen ist, weil ich ein besonders gutes Immunsystem habe. Da das Ganze aber trotz Ausruhen und homöopathischem Mittel gestern unvermindert wieder aufgetreten ist, dachte ich, ich frage euch auch noch mal, vielleich kennt das ja einer?
Different topic: I have a strange illness lately: an unpleasant, sweetish taste in the back of my mouth, a slightly burning sensation in the stomach, and generally there must be something wrong with my digestion system. I had that feeling more or less intensively for almost two weeks now and I also had fever on two days. My doctor (GP?, whatever it's called in English) doesn't think it's anything serious and send me home with some homeopathic pills, but as the feeling came back with full force yesterday, I thought, I should ask you, dear readers, as well. Does anybody know such problems?

2 comments:

  1. I love the fashion spread below and the wheels above. Thanks for sharing the pictures and come and visit me too soon.


    Ciao.

    ReplyDelete
  2. Great photos!


    D e g a i n e

    http://www.fashiondegaine.com

    ReplyDelete

DE: Was meinst du dazu?
Ich freue mich über jeden Kommentar, auch über konstruktive, angemessene Kritik! Vielen Dank und komm bald wieder!

EN: Now, what do you think?
I appreciate any comments and also constructive criticism! Thank you for commenting on my blog! Please come back soon!