Skip to main content

Posting in English / Collage

When I first discovered this whole Blogosphere-thing I found it a bit ridiculous that people were posting in (only!) English whose native tongue clearly wasn't English, but now I see their point: You want readers for your blog and you can reach more readers in English. And for that reason and because I love an opportunity to use my English I'm now going to post in English. I might switch back to German sometime or post in both languages -but I think I'm too lazy to do the latter.
The title of this blog "Nase für Stil" means "A good nose for style", but I might change it to "out of the closet". What do you think?

Now on to today's pretty picture: One of my favourite trends at the moment is the combination of pink/ powdery-pastelly hues with black:


Pictures from: style.com, stockholmstreetstyle, cashemire&soie, missattlaplaya, theowlsarenotwhattheyseem and one or two blogs I just can't find again. Please tell me if it was your blog so I can edit it in.

T.

Comments

Popular posts from this blog

Alternative uses/ Meine liebsten Zweckentfremdungen

Anders als manche Blogger gebe ich ja eher selten Tipps, weil ich meine Seite nicht als Ratgeber verstehe und mich nicht als Expertin, die alles Mögliche besser weiß. Aber es hat ja doch jeder ein paar Tricks, die andere vielleicht noch nicht kennen, deshalb habe ich euch heute mal vier Dinge "mitgebracht", mit deren Zweckentfremdung ich gute Erfahrungen gemacht habe.
Tipp 1: Nicht nur für Herren Ich mag verschiedene Düfte, auch mal etwas Herbes, Frisches oder Holziges. Also benutze ich ab und zu auch mal den Herrenduft von meinem Schatz.Wäre das vielleicht auch etwas für euch?

Outfit: Reds, blues, strange poses and Instagram

Ich war etwas in Eile, als ich diese Fotos gemacht habe, daher ist es mir nicht gelungen, mehr als drei Fotos zu machen, auf denen ich mich nicht entweder bewege oder eine komische Pose einnehme oder beides. Aber sowas kann ja auch mal ganz lustig aussehen, wie z.B. auf dem Bild oben, auf dem ich beinahe abzuheben scheine. 😆